Rondleiding op maat van blinden en slechtzienden

Foto : Yvan Mahieu

Ontdek de aardse, menselijke kracht en intimiteit van Constant Permeke's kunst tijdens een unieke rondleiding speciaal voor blinde en slechtziende bezoekers. In de tentoonstelling ‘Constant Permeke. Down to earth’ beleef je monumentale beeldhouwwerken en schilderijen op een heel andere manier, door al je zintuigen in te zetten.

Onze gids neemt je mee langs een selectie van Permekes kunstwerken, waarbij je niet alleen luistert, maar de kunstwerken ook ervaart. Gedetailleerde beschrijvingen worden afgewisseld met tastbare reliëfplaten, voelobjecten en muziek, waardoor de kunstwerken bijna echt tot leven komen. De tijd wordt genomen om deze bijzondere ervaring interactief en persoonlijk te maken, waarbij ruimte is voor eigen interpretaties en reflecties.

Elke rondleiding is uniek, met steeds een nieuwe selectie en verrassende manieren om de kunst van Permeke te beleven. Laat je onderdompelen in de kracht en gevoeligheid van zijn werk.

Zondag 15 december 2024, 10u30 – 12u

Schrijf je in via de link hieronder en ervaar de kunst van Permeke op een geheel nieuwe manier!

Praktisch:

Inschrijven is verplicht, de rondleiding en toegangsticket zijn inbegrepen in de prijs.
De gids bieden we gratis aan.
Het toegangsticket is gratis voor de begeleider.
Assistentiehonden zijn toegelaten.
Meer informatie over de toegankelijkheid van het Permekemuseum via deze link (klik hier
Voor vragen kunt u mailen naar: info@permekemuseum.be

Prijzen & Tarieven

Standaard
A. Volwassene € 12,00
B. Persoon met een beperking - begeleider € 0,00
A. 13 - 18 jaar € 3,00
A. 19 - 25 jaar € 3,00
B. MuseumPassMusées € 0,00
B. ICOM-kaart € 0,00

Plan je bezoek

Beleef het iconische werk van Constant Permeke bij een bezoek aan het voormalige woonhuis van de kunstenaar, de ateliers en de beeldentuin!

Permekemuseum Gistelsteenweg 341
8490 Jabbeke T 00 32 (0)59 50 81 18