Kunstuurtje voor de leerkracht

Foto : Yvan Mahieu

Wil je als leerkracht of begeleider muzische inspiratie opdoen? Zoek je een kunstzinnige benadering voor een volgend project?
Kom op woensdag 9 oktober naar het Permekemuseum en laat je inspireren voor kunstbeleving in de klas of tijdens een museumbezoek.

Ontdek ons speciale onderwijsaanbod en laat kunst tot leven komen in jouw klas. We zetten de tentoonstelling 'Constant Permeke in tegenlicht' en het museum in de schijnwerpers tijdens deze activiteit.

Tijdens deze activiteit mag je je eigen (klein)kinderen meebrengen om samen met hen te ervaren en te creëren. Ontvang waardevolle tips om kunst met kinderen te ontdekken, afgestemd op je eigen doelgroep.

In het atelier wachten haalbare, creatieve opdrachten op je die je gemakkelijk in je klaspraktijk kunt integreren. Of je nu lesgeeft in het lager, secundair, hoger of bijzonder onderwijs, of nog student bent, iedereen is van harte welkom!

De activiteit vindt plaats van 13.30 tot 15.30 uur en is gratis bij inschrijving en op vertoon van je leraren- of studentenkaart.

Ook deelname voor je eigen kinderen is kosteloos.

We hebben slechts 20 plekken beschikbaar, dus schrijf je snel in!

Prijzen & Tarieven

Standaard
A. 0 - 6 jaar € 0,00
A. 7 - 12 jaar € 0,00
A. 13 - 18 jaar € 0,00
B. Leerkracht met lerarenkaart € 0,00

Plan je bezoek

Beleef het iconische werk van Constant Permeke bij een bezoek aan het voormalige woonhuis van de kunstenaar, de ateliers en de beeldentuin!

Permekemuseum Gistelsteenweg 341
8490 Jabbeke T 00 32 (0)59 50 81 18